Wszystkie produkty oferowane w naszym salonie pochodzą od oficjalnych dystrybutorów, tak więc okres gwarancyjny, którym objęte jest konkretne urządzenie jest zawarty w karcie gwarancyjnej, ewentualnie na stronie internetowej importera odpowiedniego dla danej marki. Termin w jakim są usuwane usterki jest określony w karcie gwarancyjnej, bądź na stronie dystrybutora w zakładce serwis. W bardzo wielu przypadkach serwis jest realizowany w systemie door-to-door, a więc produkt jest odbierany od klienta przez kuriera właściwego dla konkretnego dystrybutora i w taki sam sposób zostaje dostarczony po naprawieniu usterki. Oczywiście jeżeli klient wyraża taką chęć jest możliwe zrealizowanie wysyłki serwisowej poprzez S4Home, aczkolwiek wydłuża to nieco czas oczekiwania na odbiór sprzętu ze względu na dodatkową logistykę. W tym celu należy dostarczyć produkt do siedziby firmy (osobiście bądź też za pomocą przesyłki kurierskiej).
Standardowo jest to okres dwóch lat, który może zostać rozszerzony o dodatkowe lata dzięki rejestracji na witrynie internetowej dystrybutora. Adresy pod którymi można to zrealizować znajdują się w karcie gwarancyjnej, ewentualnie w formie naklejki na opakowaniu.
S4Home udziela gwarancji na wykonywane przez siebie montaże, na inwestycjach prowadzonych zarówno w budynkach mieszkalnych, jak i komercyjnych. Czas reakcji najczęściej jest ustalony w podpisywanej umowie, o ile nie nastąpiły inne ustalenia pomiędzy inwestorem a wykonawcą. Okres gwarancji na instalację wynosi jeden rok, natomiast przy założeniu, że wykonywany jest regularny przegląd, lub serwis przez S4Home okres zostaje wydłużony do dwóch lat.