Cena za sztukę:

11 111,00 zł

Negocjuj cenę w zestawie

Minimalna ilość zamówienia wynosi 1 sztuki.

Cambridge Audio Evo 150 5 1 5 1

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 5 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.

Sprawdź ten sprzęt zanim kupisz.

Umów się na sprawdzenie sprzętu w sali odsłuchowej

S4Home
S4Home

Masz pytania dotyczące produktu?

Nie możesz się zdecydować?

Przetestuj we własnym domu, zanim dokonasz zakupu.
Czytaj szczegóły jak działa nasza wypożyczalnia sprzętu audio

Amplituner stereo

Odtwarzacz All-in-One

Cambridge chce kontynuować dobrą passę dzięki nowemu przedsięwzięciu produktowemu, które naturalnie opiera się na uznanej przez firmę platformie streamingowej StreamMagic obsługującej - DLNA, AirPlay 2, Bluetooth, Chromecast, Spotify Connect, Tidal Connect, Qobuz , aptX HD Bluetooth i radio internetowe. Nowe systemy Evo są również przystosowane do Roon Ready.

Evo 75 i Evo 150 są zasilane przez wzmacniacze Hypex NCore klasy D (wybrane przez Cambridge ze względu na ich „wyraźne zalety w przejrzystości, rozdzielczości i muzykalności”) i mają odpowiednio 75 i 150 watów na kanał.

Cambridge Audio Evo 150

Druga rozbieżność między tymi dwoma modelami polega na fizycznej łączności: oba mają wejścia RCA, optyczne i koaksjalne, a także HDMI ARC i gniazda słuchawkowe 3,5 mm, ale Evo 150 rozszerza to dalej o przedwzmacniacz gramofonowy MM, asynchroniczne USB i zbalansowane XLR wejścia oraz dwa zestawy terminali głośnikowych do obsługi dwóch par głośników.

Panel z drewna orzechowego jest ukłonem w stronę pierwszego produktu Cambridge, wzmacniacza P40 wydanego w 1968 roku. Chociaż właściciele mogą zdecydować się na zamontowanie czarnej anodyzowanej aluminiowej obudowy z czarnymi panelami bocznymi wykonanymi z Richlite (innowacyjny nowy materiał wykonany głównie z papieru makulaturowego). Panele boczne można również zdjąć według gustu każdego klienta.

Dopełnieniem wyglądu jest nowoczesny 6,8-calowy panel LCD, który nawiązuje do flagowych produktów firmy Edge.

Cambridge Audio Evo 150

Specyfikacja:

- Moc wyjściowa: 150 W przy 8 Ohm

- Wzmocnienie: Hypex Ncore® klasy D

- DAC: ESS Sabre ES9018K2M

- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz +0/-3dB

- Analogowe wejścia audio: 1 x RCA, 1 x zbalansowane XLR, 1 x przedwzmacniacz gramofonowy MM

- Cyfrowe wejścia audio: 2 x optyczne TOSLINK, 1 x koaksjalne S/PDIF, 1 x TV ARC

- Wejście audio USB: USB typu B zgodne z USB Audio Class 1 lub USB Audio Class 2 (do wyboru przez użytkownika)

- Bluetooth: 4.2 A2DP / AVRCP z obsługą kodeków SBC, aptX i aptX HD

- Zgodność: Optyczny TOSLINK: 16/24bit 32-96kHz PCM tylko S/PDIF koncentryczny: 16/24-bitowy 32-192kHz tylko PCM USB Audio Class 1: do 24-- bitów 96kHz (asynchroniczne) USB Audio Class 2: do 32-bit 384kHz (asynchroniczny) i do DSD 256 Bluetooth: 4.2 A2DP / AVRCP obsługujący do - aptX HD (24 bit 48 kHz) UPnP, lokalne nośniki USB, Airplay 2, wbudowany Chromecast, radio internetowe, Spotify Connect, TIDAL, Qobuz, Roon Ready.

- Formaty audio: ALAC, WAV, FLAC, AIFF, DSD (x256), WMA, MP3, AAC, HE AAC AAC +, OGG Vorbis

- Wyjścia: Głośniki A+B, słuchawki 3,5 mm, wyjście przedwzmacniacza, wyjście subwoofera, Bluetooth: 4.2 A2DP / AVRCP obsługujący do aptX HD

- Ethernet: IEEE 802.3, 10 Base-T lub 100 Base-T

- WI-FI: Dwuzakresowy 2,4 / 5 GHz

- Maksymalne zużycie energii: 700 W

- Pobór mocy w trybie czuwania: <0,5 W

- Wymiary (WXSXG): 305 x 305 x 90 mm

- Waga: 5,3 kg 

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.